tiistai 4. maaliskuuta 2014

Kuulumisia ja kerrottavaa!!

Eli siis mä oon nyt päättäny et mä jatkan bloggausta!
Eihän edellisestä postauksesta oo ku vaan mitättömät 8 kuukautta... :-D

Mainitsemisen arvosia asioita mun elämässä on tällä hetkellä varmaanki

a) Oon uudessa koulussa nimeltä ''Anglo-American School'',  joka on siis kokonaan enkunkielinen koulu ja pakko myöntää et tykästyin tähä kouluu jo ekoina päivinä!

b) Sain iphonen.

(syy siihe miks mun bloggaus varmaan jäi on se ku kesällä mulla ei ollu iphone yhen sattuman takia.. joten raahasin konetta ja järkkärii kaikkialle mukaan jonka johdosta mä päädyin bloggaamaan.)

c) Kävin joululomalla Milanossa

d) Kävin hiihtolomalla Teneriffalla

e) Oon menossa tänään raumalle ja näen monia kavereita ekaa kertaa keiden kaa oon puhunu whatsapissa päivittäin ja jännitän sitä jo nytten :-D
saa nähä mitä siitäki viel seuraa..

 Oon tutustunu niin moniin uusiin ihmisiin ja tuntuu siltä että mä oisin aidosti onnellinen, tietenkin aina löytyy jotai mistä valittaa, mutta se riippuu ajattelutavasta. Jos muuttaa ajattelutapaa edes vähäsen positiiviseen suuntaan niin elämä paranee huomattavasti!

Nyt ei enää tuu pahemmin muuta mieleen vaikka varmasti ois vaikka mitä kerrottavaa.
Noh, jokatapauksessa ehdottakaa, että mistä noista mun pitäis tehä postaus tai kiinnostais lukee :-)



- Lukka 

1 kommentti:

Popular Posts